søndag 5. januar 2014

Halsbetennelse


Halsbetennelse

Det blir nok sofaen i dag. Tror det er halsbetennelse jeg har fått. Det værker i halsen og gjør vondt i ørene når jeg svelger. Da er det godt at jeg ikke er på jobb. Jeg er hjemme alene. Ingen unger eller hunder som skal luftes eller holdes med selskap.

Har laget varm melk med honning. Det skal være veldig bra sier Berit Nordstrand. Hun er gift, 6 barns mor, lege og livsnyter. Hun har greie på sunn mat og drikke. Og hun sier at når du varmer opp melken og tilsetter honning så forandrer det seg til Malatonin når det kommer opp i hjernen. Det skal jo være et sånn "Lykkehormon", så da kan det vel ikke skade? Jeg liker både melk og honning så det er ingen problem å få i seg.

En halsbetennelse varer som regel ikke mere enn 3 - 6 dager. Så jeg skal være kvikk når snøen kommer til Arendal neste helg. Heldigvis skal vi til Gran Canaria da. Men det er sikkert mange som gleder seg til snøen kommer. Værsågod!!! 


Ha en knallfin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar