mandag 27. januar 2014

Inne Trim


Tredemølle


Med det været vi har nå for tiden på Sørlandet, er det ikke alltid like koselig å gå ut, men en trenger litt trim også da.

Det kan være en god investering å kjøpe en tredemølle.

Vi har vår ved vinduet, så en kan se ut på den flotte naturen. (Kanskje rådyra er der?)

En kan høre på musikk, eller lydbøker.

Jeg hadde en nifs opplevelse en av de første gangene jeg brukte den her i leiligheten.
Hadde kledd på meg flott treningsantrekk. Grå treningsbukser med rosa striper. Rosa topp. What a suprise! Og gode joggesko. Det tok en tid før jeg husket alle knapper og greier jeg skulle trykke på, men fant ut av det. Satte på musikk på øra og satte igang!

Når jeg hadde gått og småjogget litt skulle jeg snu meg og se innover i rommet. Da skvatt jeg. For hva fikk jeg se?

Ei svær dame som løp avgårde. Det disset og hoppet. Herregud! For et syn!!!!

Jeg fikk stoppet maskinen, gikk bort til speildøra på skapet og skjøv den til side. Da slapp jeg å se DET synet iallefall. Bedre å se på klærne som ikke skremme vettet av meg.

Ha en flott treningsuke!

(Er det ikke det alle er opptatt av for tiden a?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar