fredag 10. januar 2014

Pakking pågår.


Duppedingser
Det har blitt mye en "må" ha med når en skal ut å reise. Hvis jeg skal skrive på bloggen så må jeg ha MACen med. Så er det strømledninger, tilkobling til fotoapparatet for å laste opp bilder fra kameraet. Tar med mediumkameraet mitt. Canon 400D. Gammelt og godt. Har tatt mange gode bilder med det apparatet. Det er lettere i vekt og har 18-200mm linse som dekker det meste. Ekstra batteri og lader til fotoapparatet. Lader til iPodene våre.
Må ha med det lille kompakte kameraet også. Kjekt å ha. Så er det den hvite firkanten i bakkant. Det er teperaturmåler, dato, klokke. Kjekt å ha. iPoden må med. Og små høytalere. Det blir prima "stereoanlegg". Kjekt å ha. Vinopptrekker MÅ jeg ha. Solbriller. Selvfølgelig! Høretelefoner på fly. Hvis en skal se film på fly, er det kjekt å ha. Behøver ikke kjøpe nye HVER gang en flyr! Mobilen må en ha med. Og passet. De spør aldri om pass på Gran Canaria, men det må jo være med.
Og så er det medisiner og lesestoff. 
For ikke å snakke om klær!! Særlig topper. Vil jo gjerne vær litt fin innimellom. NÅ holder det, men så ser jeg den fine toppen. Den blir jo så fin med den buksa! Det blir tungt.
Det eneste Norske vi tar med er kaffe. Egil må ha Friele kaffe. Og så må vi ha med seikællær, lakrisbåtær og majones til "de fastboende".
Håper jeg får lagt ut litt om livet i Syden!
Men det viktigste av alt  er at vi har hverandre. Vi er veldig flinke til å kose oss! Og nå skal vi kose oss i to uker. Gleder meg til det.

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar