torsdag 16. januar 2014

Port Mogan


I går var vi en tur til Port Mogan. Det er en liten fiskerlandsby på Gran Canaria. Det er vel den som er mest fotografert på øya. Når vi kom var det seks stykker som sto å tok bilde av en inngansdør med masse blomster rundt. 5 mobiltelefoner og et lite fotoapparat.


Dette er min favoritt. Men klarer ikke å skrive navnet. 


Det ligger masse båter i Port Mogan. Fra sånne små til store seilbåter og masse annet. En kan dra fra Porto Rico med små charterbåter. Også med glassbunn så en kan se fiskene når de stopper opp og mater dem. Ja det er en ubåt her også. Og så kan en leie store seilbåter til havfiske.


Det er litt av et blomsterflor. Til lunch fant vi en liten Italiensk restaurant inne i en krok. Hyggelig betjening og nydelig mat. Det var også underholdning på torget utenfor. En litt eldre herremann spilte og sang, men kona sto inne på en pavliong og danset. Små barn danset rundt, og de litt eldre danset eller bare sto og holdt rundt hverandre og så på. Det er herlig med livet i litt "slow motion".


Denne bloggen er bare mitt lille prosjekt. Skulle utfordre meg selv og ha noe å gjøre når jeg ble pensjonist. Ta nye bileder og legge ut hver dag, og skrive litt om reising eller et tema. Nå har jeg plassert over 100 som er inne å ser hver dag, og det er jo så gøy!

Jeg har ikke fått til at noen kan kommentere på bloggen. Er litt for lite teknisk, men det skal jeg prøve når jeg kommer hjem.

Takk for at du leser dette, og ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar