mandag 6. januar 2014

Skuffelse


Livet er som en berg og dalbane. 
Livet er som en kommode, 
skuff på skuff.

Er litt negativ i dag. Ble veldig skuffet når jeg fikk greie på at noen penger
som jeg venter mulig kommer til å ta mye lengre tid enn jeg trodde.
Men, skuffelser går over. Skal nok klare meg.

 Jeg har lagt bilder av appelsiner her i dag. 
Det er for å minne alle på å spise frukt.
Appelsin er liksom solen for oss på vintertid.

For alle de som prøver å slanke seg så kan jeg si:
"Den beste måten å slanke seg på er å få influensa og ta en tur til Egypt"
Det hjelper nok.



"Husk at glemme bagateller.
Husk at nemme hvad det gælder.
Husk at elske, mens du tør det.
Husk at leve, mens du gjør det."
Piet Hein


Det ble enkel mat på COOP i dag. Greit det også en gang i blandt!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar