tirsdag 4. februar 2014

Nettbrettvett!






Iphone og Ipad


At ny teknologi er kommet for å bli, er jeg klar over.
Jeg bruker det selv.
Men oppdragelse er vel ikke helt avleggs ennå?

Snart har alle nettbrett. Ipader, Ipoder Smarttelefoner eller noe annet.

Det er kjekt å ha kontakt med venner. Men ikke hele tiden!

Når du er sammen med andre går det vel an å legge det vekk?
Er det ikke viktig å være sammen?

Det gis veldig tydelige signaler til andre som er tilstede når du drar fram mobiltelefon, Ipod eller noe annet og på nett med andre, enn de som du er sammen med.

Hvis noen på nett når de er sammen med meg, må jeg si at jeg føler meg veldig lite verd.
Er det ikke viktig å få andre til å føle seg verdig? Hvem er verd din tid?
De du er i samme rom med, eller de på nett?

Vær så snill å vær til stede, og vær der for noen.

Håper alle kan tenke på dette.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar