onsdag 19. mars 2014

Sint, skuffa og lei meg.


Like før jeg eksploderer!


Skal jeg bruke kanon?
(Denne er håndlaget. Vi var på kanonskyttersteven i Tyskland en gang. Moro å se på!)


Skal jeg kanskje bruke motorsag?


Eller skal jeg gå til full krig?

Blir så forbanna på enkelte folk. Det er et forferdelig rot med den evinnelige pensjonen min, og takket være en hvis mann.


Hvis den apekatten hadde gjort jobben sin så hadde jeg sluppet å stange hue i veggen så mange ganger.

Mitt motto har alltid vært:
Det er ikke om å gjøre å vite alt,
men vite hvor man skal skaffe seg informasjon!

Det er så utrolig mange inkompetente folk som sitter rundt på kontor. De kan være så uvitende de vil, men det er noe som heter YDMYKHET!
Jeg har selv vært saksbehandler på offentlig kontor. Når det kom inn saker jeg visste at jeg ikke var ekspert på så sa jeg ifra til klienten av det tema var jeg ikke så god på, men jeg visste hvor jeg skulle skaffe oss ekspertise. Det var helt greit. Jeg innrømmet mine svakheter, men ble ikke noe svakere person av den grunn. Vi fikk tak i ekspertisen og problemet løst!

Når et menneske kan være så arrogant å bare gi f……, da blir jeg også sint.
Tenk å få alle papirer som han trengte i Februar 2013, og ingenting ble gjort på et år!
Apekatten ringte i august 2013 og påsto at han trengte noen papirer, men han hadde jo selv vært å kopiert alt jeg hadde som han trengte! Hadde vel rota de bort. 
Jeg har prøvd i månedsvis (blir over året også) å få tak i de som har med det å gjøre, men. men….

Hadde lovet meg selv å ikke legge dette ut, men når jeg får forskjellig beskjeder fra forskjellige forsikringer. Et med utbetaling med en gang, og det andre om 3 - tre måneder. Og gale summer. Blir så oppgitt! Det er vel umulig for et stakkars gammelt menneske å sette seg inn i alt!

Jeg blir fysisk syk av dette.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar