onsdag 9. april 2014

Paradis Hotel



Dette er mitt paradis!
Det er ingen sted i verden som jeg trives så godt og slapper så godt av.


Slike blomster har de på Paradis Hotel.

Jeg har sett litt på Paradis Hotel. Synes det er moro å betrakte folk i forskjellige situasjoner. Er kanskje litt sånn minipsykolog, men jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le av det jeg ser.
Er dette representativt for norsk ungdom?
De hadde gått noen dager som Robinsondeltagere. Maten de fikk var ris og fisk som de måtte tilberede selv. Etter tre dager klarer en deltager å si at "Det var ingen i hele verden som kunne leve på bare ris og fisk!" Og de måtte tilberede det selv!? Hvilken verden lever hun i?
De ble fratatt koffertene med klær og toalettsaker. Makan til mjauing!
Den ene deltageren klaget til og med over at han ikke fikk tatt Betakaroten sin. Det er et kosttilskudd som skal hjelpe til med å bli brun. Viktig!?


Det finnes noen som har viktigere ting å tenke på. Se på denne slitte bukserumpa her!

På Paradis Hotel er det en flokk med pene mennesker som er noe av det største egoister jeg har sett.
Ikke alle er like gale, men noen utmerker seg.
Er det virkelig til de grader fokus på klær og utseende som det en ser på Paradis Hotel?
Hvem vil være med på det rotteracet?

Men det blir vel folk av de til slutt også. Det blir det av de fleste! Selv om verden blir en gedigen nedtur for noen. Livet er ikke som på reklamen. Skal vi si heldigvis?

Mange har gjort og sagt mye dumt innimellom, men heldigvis det var før Internett.
Hva de sier og  gjør på Paradis Hotel blir liggende der for alltid. Noe å være stolt av?

Ha en fortryllende charmerende dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar