torsdag 8. mai 2014

Rosa.


Kanskje dette hadde vært bil for meg?

Jeg blir bare værre og værre med alt i rosa jeg altså! Det er som en magnet på meg.
Når jeg kommer inn i en butikk så dras jeg automatisk til det rosa.


Rosa lommebok (den forrige rosa var utslitt), rosa nøkleknippe, tilbehør til mobilen, til dataene.
Ble SÅ glad når jeg fant rosa regnjakke i Tyskland!
Merkelig hvor jeg har fått det fra?

Men LUGGEN!?

Den har jeg ikke fått farget rosa ennå. Jeg har rosa sprayfarge stående, men det er dørstokkmila. Er ikke modig nok for det. Hmmm!

"Je prefere champagne rosé!"

Men det er jo greit at noen gamle gråhåra kjærringer bruker litt farger også da. Ikke bare de små søte prinsessene! Ikke sant? Vær litt gal! Det er gøy!


Kunne ikke dy meg. Fant denne på ferja til Danmark. Bare MÅTTE ha den!
+
Jippi! Fant ei rosa "lettjakke" i Danmark. Greit mot vind og regn. Lett og myk. Herlig!

Ha en fin fargeglad dag!

Uansett hvem farge du liker!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar