onsdag 2. juli 2014

Finn Ditt Eget Sted


Her er mitt sted på jord. Et sted som gir meg fullstendig ro.
Det er bare litt synd at det er så langt fra der jeg bor.

Hun her har funnet sitt sted ytterst på en brygge. Tydeligvis drev hun med Joga.

 Dette er også et sted som gir meg ro. 
Men dette er fra en av de mange stiene som går her i Hove.

Men en liten stikkvei, så kan en være helt alene.

Jeg synes det er viktig å ha et sted helt for seg selv. Har alltid hatt det. Da jeg var yngre hadde vi hytte, og der hadde jeg også mitt eget sted ved en stor stein. Når jeg satt meg ned der, kunne jeg se "nesten hele Oslofjorden". Men det var aldri noen andre enn meg der. 

Sitte i ro, bare la tankene flyte. Være glad eller lei meg, være i fred!
Koble litt av fra hele verden. Bare være til. Høre på bølgeskvulp, lytte til fuglesang. Eller kanskje stillheten. Og så er det helt gratis!

Alle burde ha SITT eget sted. Et sted de kan være i fred med sine tanker. 
Sette resten av verden på Pause. Tror vi kan vinne mye på det.

Ha en flott sommerdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar