søndag 26. oktober 2014

En hyllest til min spreke svigermor!

En bukett roser til min svigermor.
(Hun fikk roser av meg i går.)

I går var jeg på "damelunch" hos min svigermor.
Hun er utrolig sprek.
Fyllte 90 år i sommer og klarer seg selv!
Både rengjøring og klesvask.
Helsa begynner å skrante, men hun står på!

Vi var åtte damer som spiste smørbrød og kaker.
Kaffe og Baylis til de som ville ha det.
Og ekte varm sjokolade.
Ikke noe pulver eller poser her i huset nei!

Det er flott å klare seg selv så godt som hun gjør.
Det eneste jeg vet hun savner litt,
er besøk.
Av barnebarn som kan sette seg ned i ro og fred og prate en liten stund.
Uten små og mas.

Men jeg er en stor beundrer av henne,
derfor denne lille hyllest!

Det er viktig å ta vare på og sette av tid til de gamle.
En dag kan det være for sent!

Ha en flott søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar