onsdag 29. oktober 2014

Klær igjen…...

Det er ikke mine klær, men noe må jeg illustrere med! (Smiiil!)

I de siste dagene har både gubben og jeg tatt en sjau i skuffer og skap.
Kjære vene så mye klær en har!
(Ja, jeg har aldri sett noen mann som har så mye klær som min mann!)
Men, det er greit å få tatt en opprydding.
Det ble mer enn en søppelsekk med UFF klær.
Og noen poser med "kaste" klær.

Jeg tror ikke vi er alene om å ha det slik.
Det er utrolig mye penger mellom hendene på oss i Norge for tiden.
Ta deg en tur i klesskapene dine og se!
MÅ du ha alt det?
Hvor ofte blir det brukt?

Og sko, hvordan kan en samle så mye sko?
Det ble en halv sekk, men det ville min manns svigerdatter ha.
Hun ble kjempeglad for å få en haug med sko og støvletter.

Og så har vi barn og leker.
Begynn og tell hvor mange leker barna din har!
Hvor ofte blir det brukt?
Når barna kommer inn på lekerommet så er det så mye leker,
at de vet ikke hva de skal leke med.

Ta en opprydning og gi bort,
så kan du glede noen andre som ikke har så mye!

Det neste ryddeprosjektet blir vesker.
Da vi flyttet fikk min stedatter med seg en sekk med vesker.
Jeg har de veskene jeg trenger.
(Se blogg fra 19/10-14)

Ha en flott dag!

P.S. Jeg lurer på om 2015 skal bli et handlefritt år for kleskjøp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar