lørdag 1. november 2014

Datakyndig?

Holder meg til et merke iallfall.

Den store Macen har jeg hjemme. Ipaden har jeg vunnet,
og Macproen måtte jeg ha når jeg reiser. For å legge inn bilder til bloggen.

Det er ikke bare bare for en pensjonist å klare alt på data.
I dag har jeg lagt inn en MP3 - CD på den store Macen.
En lydbok jeg hadde kjøpt.
Etter mye om og men, klarte jeg det.
Og så har jeg klart å kopiere det over til iPad og iPhone.
Så nå har jeg samme lydboka på begge to.
Pfhhhh. Lett? Nei, ikke for meg.

Det skal oppgraderes.
Nye programmer skal installeres.
Og stadig skal det læres noe nytt.

Det som er det værste er at jeg blir så fryktelig skuffa når jeg ikke får det til!
Noe som jeg må jobbe med.
Burde heller være glad for alt jeg får til?!
Alle disse datagreiene har jeg klart å få til selv.
(Med litt skrivende hjelp fra en venn på Facebook. Takk Lars!)

Men etter en del banning (når ingen andre hører), og noen tenkepauser,
så får jeg det meste til!

Ha en flott dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar