mandag 17. november 2014

Om å kle seg.

Bikini eller litt mer påkledd?

Jeg driver å pakker for reisen til Kapp Verde.
Det er mye farger i kofferten.
Men hvorfor ikke?

Hvis jeg skal gå etter hva typen til Sophie Elise (bloggeren) sier,
så må jeg ikke finne på å gå på stranda. Iallefall ikke med badedrakt eller bikini.
Han synes at folk over 50 kg ikke bør vise seg på stranda, 
og jeg veier jo nesten det dobbelte av det!

Men akkurat det blåser jeg i.
Det er mitt liv, og jeg går i det jeg vil.
Sliter litt med å legge meg ut ved poolen i bikini,
men jobber med saken.
Jeg skal bli brun!

Hvorfor er det sånn?
Er det bare de slanke som skal bli brune eller?
Er strand og pool en slags catwalk?

Det var bare en ting jeg kom til å tenke på,
når jeg driver med denne pakkingen.

Ha en strålende dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar